چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم

امتیاز شما
[کل: 6 میانگین: 4.5]

چیکار کنم باسنم برجسته باشد,بزرگ کردن ران وباسن,چکار کنیم ران و باسن هایمان بزرگ شود,چیکار کنم باسنم بزرگ بشه,راههای چاق شدن پایین تنه,چگونه باسن و رانی زیبا و بزرگ داشته باشیم,کرم میبلین,چگونه باسن بزرگ و زیبا داشته باشیم,چگونه باسنی خوش فرم داشته باشیم,چگونه باسنی بزرگ و خوش فرم داشته باشیم,چگونه باسنی برزیلی داشته باشیم,چگونه باسنی بزرگ و برزیلی داشته باشیم,چگونه باسنی زیبا داشته باشیم,چگونه باسنی بزرگ و برجسته داشته باشیم, چیکار کنم باسنی بزرگ و زیبا داشته باشم

کتاب pdf چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم

چیکار کنم باسنم برجسته باشد,بزرگ كردن ران وباسن,چكار كنيم ران و باسن هايمان بزرگ شود,چیکار کنم باسنم بزرگ بشه,راههای چاق شدن پایین تنه,چگونه باسن و رانی زیبا و بزرگ داشته باشیم,کرم میبلین,چگونه باسن بزرگ و زیبا داشته باشیم,چگونه باسنی خوش فرم داشته باشیم,چگونه باسنی بزرگ و خوش فرم داشته باشیم,چگونه باسنی برزیلی داشته باشیم,چگونه باسنی بزرگ و برزیلی داشته باشیم,چگونه باسنی زیبا داشته باشیم,چگونه باسنی بزرگ و برجسته داشته باشیم, چیکار کنم باسنی بزرگ و زیبا داشته باشم

با این تمرینات خاص ، رژیم سالم و مقوی بسیار ساده یاد خواهید گرفت چگونه باسنی بزرگ و زیبا داشته باشید. شاید عجیب به نظر برسد اما با خوردن برخی از خوراکی ها نیاز نیست که از حجم غذای روزانه ی خود کم کنید تا به صورت سالم به اندامی زیبا و جذاب برسید.

کتاب pdf چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم و چیکار کنم باسنم زیبا باشد. در یک کلام چگونه با ورزشهای خانگی بر اساس تحقیقات علمی ورزشی و تغذیه ی خاص بدون کاهش حجم غذای روزانه باسنی بزرگ داشته باشیم. وقتی می توانید با روش های طبیعی باسنی ایده آل داشته باشید چرا از آمپول بزرگ کننده ران و باسن که عوارض تایید نشده و همچنین تاییدیه ورزات بهداشت را هم ندارند استفاده کنیم؟! در این پست 5 تمرین اختصاصی برای بزرگ کردن و زیبا شدن باسن ارائه می شود و همچنین رژیم غذایی سالم برای داشتن باسنی زیبا و کمری باریک معرفی می شود.

💬 داشتن لگن باریک ، بهتر یا سالم نیست. در حقیقت ، باسن های گسترده تر ، خصوصاً برای خانم ها مفیدتر است. تحقیقات انجام شده توسط تیمی در دانشگاه آکسفورد ثابت کرده است که زنانی که باسن و ران کافی برخوردار هستند کمتر دچار مشکلات مزمن سلامتی می شوند. کنستانتینوس مانولوپولوس ، محقق ارشد تحقیق ، توضیح داد: “چربی و سایز بیشتر در اطراف باسن و ران برای بانوان به شدت مفید است.

💬 “سایز بیشتر باسن اسیدهای چرب مضر را از بین می برد و تولید هورمون آدیپونکتین – به علاوه سطح بالاتر کلسترول خوب و سطح پایین کلسترول بد – از انسداد عروق جلوگیری می کند و در نتیجه از بیماری های قلبی عروقی محافظت می کند. این هورمون همچنین به تعادل گلوکز خون کمک می کند و خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهد.”

💬 دکتر مانولوپولوس: “این ایده که توزیع چربی بدن برای سلامتی مهم است ، مدتی است شناخته شده است. با این حال ، به تازگی نشان داده شده است که چربی ران و دور مفصل ران بزرگ باعث سلامتی می شود. که چربی پایین بدن به خودی خود محافظ است.” بنابراین به جای اینکه از پشت بزرگ خود متنفر شوید ، یاد بگیرید که آن را دوست داشته باشید. و یادگیری چیز دیگری است که باید به راحتی انجام شود.“

موارد حاوی فایل پس از خرید و دانلود کتاب چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم شامل:

  1. 5 تمرین اختصاصی با آموزش تصویری برای بزرگ کردن و زیبا شدن باسن با پزشکی ورزشی + مدت زمان روزانه به دقیقه 
  2. چگونه کمری باریک داشته باشیم و باسنی بزرگ داشته باشیم + رژیم غذایی سالم روزانه
  3. برای درک بهتر تمرینات با تصاویر دو عددی و چند بخشی ارائه شده است + تمرکز افزایش سایز باسن

چناچه سوالی در مورد چگونگی بزرگ کردن باسن دارید لطفا در بخش کامنتهای همین صفحه مطرح کنید تا در سریع ترین زمان ممکن با ارائه راهکارهای علمی و مستند پزشکی پا منبع معتبر پاسخ داده شود. از همراهی و توجه شما کاربران گرامی سپاسگزاریم.

💬 دیابت احتمالاً با شما سر و صدا نخواهد کرد! طبق یک مطالعه مجله بین المللی چاقی ، هرچه نسبت دور کمر به باسن شما بزرگتر باشد (یعنی هرچه کمرتان کمر و لگن بزرگتر باشد) ، خطر ابتلا به دیابت نوع 2 کاهش می یابد.

💬 چربی ذخیره شده در قسمت پایین بدن شما حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است که برای رشد مغز حیاتی است. و تفاوت زیادی بین کمر و باسن شما – نسبت دور کمر یا باسن – توسط پروفسور ویل لاسک از دانشگاه پیتسبورگ به عنوان پیش بینی کننده هوش شناسایی شده است. چربی باسن نسبتاً بی ضرر است ، از نظر سلامتی مناسب است.

💬 دکتر هدر بارتوس توضیح می دهد: باسن بزرگ برای بانوان از زوایه ی دید بیولوژیکی اهمیت دارد ، زنان کاملاً متفاوت از مردان ساخته شده اند و این یک هدف بیولوژیکی است. باسن بزرگ به زایمان بهتر کمک می کند. بارتوس می گوید که توزیع چربی در ناحیه باسن نشان می دهد که استروژن سالم وجود دارد ، برخلاف چاقی مرکزی در قسمت میانی بدن. چربی در وسط با استروژن “بد” همراه است که می تواند باعث بیماری های قلبی عروقی و مشکل در بارداری شود. این چه نوع پژوهشی بود؟ یک بررسی غیر سیستماتیک بود که خلاصه تحقیقات منتخب در مورد چربی گلوتئو فمورال (چربی ذخیره شده در اطراف ران ، ران و پایین) ، نقش آن در محافظت در برابر بیماری هایی مانند بیماری های قلبی عروقی و نحوه تنظیم ذخیره آن توسط بدن است.

💬 محققان برا اساس پژوهش های چند ساله نتیجه گرفتند که توزیع چربی بدن در باسن عامل اصلی تعیین کننده سلامت متابولیسم در زنان جوان و سالمند است ، و بافت ران و باسن دارای ویژگیهای عملکردی خاصی است که با بهبود مشخصات خطر متابولیک و قلبی عروقی مرتبط است. آنها همچنین می گویند که مطالعات نشان می دهد این خواص به دلیل آزاد شدن اسیدهای چرب در قسمت پایین بدن است.

بیشتر

بیشتر

برخی از فواید افزایش سایز باسن خانم ها بر اساس تحقیقات پزشکی ورزشی:

💬 شما یک کوسن داخلی دارید! شما به طور محکم روی مبل فرود نخواهید آمد! کبودی وحشتناک به کنار ، ممکن است در نهایت با شکستگی استخوان های لگن مواجه شوید ، دکتر پیک می گوید. اما دو ران بزرگ می تواند ضربه را لمس کند تا بتوانید دوباره روی پاهای خود قرار بگیرید.

💬 کمتر احتمال دارد که سطح کلسترول خطرناکی داشته باشید. هنگامی که محققان به بررسی چربی های لب به لب (اندازه گیری شده توسط دور ران یا مفصل ران) پرداختند ، آن را با سطح کلسترول سالم تری مرتبط دانستند ، که به معنای پایین آمدن خطر بیماری مزمن است. زنانی که از شکم بزرگتر و کمر کمتری برخوردار هستند سطح کلسترول HDL بالاتر (نوع خوبی که به پاکسازی عروق کمک می کند) و کلسترول LDL پایین تر (نوع بدی که انسداد رگ ها می کند) پایین تر است.

💬 تمرینات با وزن بدن که باسن شما را هدف قرار می دهد ، در آن روزهایی که رفتن به باشگاه ورزشی یک گزینه مناسب نیست ، شما می توانید فقط با وزن بدن خود یک تمرین عالی پایین تنه داشته باشید. برای هدف قرار دادن باسن خود ، حتماً تمرینات مقاومتی ذکر شده در کتاب چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم را مداوم و روزانه انجام دهید.

💬 اگرچه ساختار و شکل کلی باسن شما قابل تغییر نیست ، اگر می خواهید منحنی های خود را برجسته کرده و عضلات اطراف باسن خود را تنش دهید ، روش های سالم و ایمنی برای این کار وجود دارد. برای بررسی WHR ، اندازه گیری دور کمر را بر روی اندازه گیری مفصل ران خود تقسیم کنید. اگر نتیجه شما بین 0.06 تا 0.8 باشد ، احتمالاً ذخیره انبوهی از آن امگا 3 ها خواهید داشت. پروفسور لاسک گفت: “چربی های موجود در این مناطق با DHA (اسید دوکوزا هگزانوئیک ، امگا 3) غنی شده است که یکی از اجزای مهم در مغز انسان است.”

💬 تحقیقات نشان داده است که تمرینات مقاومتی می توانند توده عضلانی لاغر شما را بهبود ببخشند و سایز بدن را بیشتر کند. هنگامی که تمرینات مقاومتی با یک رژیم غذایی سالم ترکیب می شوند ، ممکن است به شما در تقویت عضلات و از دست دادن چربی اضافی نیز کمک کند.

💬 سوزاندن کالری بیشتر از طریق تمرینات هدفمند و پیروی از یک رژیم غذایی سالم می تواند به شما در از دست دادن چربی کل بدن و سایز ایده ال باسنتان کمک کند. حتماً از رژیمی پیروی کنید که تمرکز آن بر خوردن غذاهای کامل از گروه های مختلف غذایی باشد. به اندازه های خود نیز توجه کنید.

💬 مثل کلاه ایمنی برای همسترینگ شماست! دکتر پیک می گوید ، عضلاتی که از پشت ران شما کم می شود به ویژه مستعد آسیب هستند. اما یک باسن بزرگتر می تواند با کمک به حرکاتی که در ناحیه زیر ران قرار دارند ، مانند برداشتن چیز سنگین از زمین ، از همسترینگ محافظت کند.

💬 باسن بزرگ باعث ایستادن وضعیت مناسب بدن می شود. باسن های بزرگ بچه های سالم و باهوشی را تربیت به دنیا می آورد. چربی های ران اسیدهای چرب امگا 3 ویژه ای را ذخیره می کند. برخی از دانشمندان معتقدند که هنگام شیردهی ، بدن برای تقویت شیر مادر به اینها ضربه می زند. از آنجا که نوزادان به این نوع چربی خاص برای مغز ، سیستم عصبی و رشد چشم نیاز دارند ، برخی از زیست شناسان فکر می کنند که باسن بزرگتر می تواند به بچه های درخشان تر تعبیر شود.

پژوهشِ سایز باسن بانوان شامل چه مواردی بود؟

محققان در بررسی خود به موارد زیر نگاه کردند:

مطالعاتی که نشان داده بود چربی گلوتئو فمورال محافظ است. آنها اطلاعاتی در مورد ارتباط بین سطح چربی و کلسترول ، سلامت عروق ، عوامل خطر بیماری عروق کرونر قلب ، سطح انسولین و دیابت ارائه دادند. مکانیسم های بیولوژیکی ذخیره و ترشح چربی در ناحیه گلوتئو فمورال. نقش هورمون ها و سیتوکین های التهابی (مولکول های سیگنالینگ منتشر شده توسط سلول ها در هنگام التهاب).

نتایج اساسی چه بود؟
محققان مجموعه ای از مطالعات را نشان دادند که بیان می کند دور ران ، دور مفصل ران یا توده بافت چربی پا با کاهش کلسترول کل ، سفتی کمتر عروق ، شیوع کمتر دیابت تشخیص داده نشده و کاهش عوامل خطر بیماری های قلبی مانند خون همراه است.

نویسندگان همچنین به مطالعاتی استناد می کنند که نشان می دهد سهولت نسبی کاهش وزن از شکم در مقایسه با پایین تنه ممکن است به این دلیل باشد که سلولهای چربی در این مناطق به روشهای مختلف به انسولین پاسخ می دهند. آنها همچنین بیان می کنند که بیشتر ذخیره و تجزیه اسیدهای چرب روزانه در چربی شکم اتفاق می افتد ، در حالی که چربی اطراف باسن ، باسن و ران بیشتر در ذخیره طولانی مدت نقش دارد.

نظریه دیگری که نویسندگان پیشنهاد کرده اند این است که چربی معده و چربی گلوتئو فمورال ممکن است انواع مختلفی از هورمون ها را آزاد کند. آنها حدس می زنند که روشهای مختلف ترشح هورمونها در این مناطق ممکن است بر توانایی محافظتی آنها تأثیر بگذارد ، اما آنها فقط شواهد محدودی را به طور مستقیم برای حمایت از این موضوع ارائه می دهند.

محققان چطور نتیجه را تفسیر کردند؟

این یک مرور غیر منظم و داستانی بود که تحقیقات منتخبی را که نظریه نویسندگان را مبنی بر اینکه نحوه تنظیم ذخایر چربی مختلف ممکن است تأثیراتی در بیماری داشته باشد ، برجسته می کند. این نوع بررسی برای این استدلال که یک نظریه خاص ممکن است تحقیقات بیشتری را با ارائه مناطقی که ممکن است مطالعه بیشتر مفید باشد ، مفید است! با این حال ، در حالی که این بررسی ارتباط بین ذخیره چربی گلوتئوفمورال و کاهش بیماری را نشان می دهد ، این منطقه از یک بررسی سیستماتیک برای ارزیابی طیف گسترده ای از داده های موجود بهره مند می شود. در حالی که نظریه ارائه شده مورد توجه است ، برای تعیین مکانیزم های اساسی این اثر پیشنهادی ، تحقیقات گسترده ای لازم است.

مرتبط: برای سفید شدن پوست صورت چه باید کرد

واژه یابی: باسن. [ س َ ] (فرانسوی ، اِ) بمعنی لگن خاصره. استخوان بندی لگن. | باسن‌ (فارسی به انگلیسی): Hips | باسن (فرهنگ عمید): برجستگی در پشت بدن بالاتر از ران و پایین‌تر از کمر | باسن. [ س ُ ] (فرانسوی ، اِ) نام یکی از آلات بادی موسیقی ازنوع فلوت است. | باسن (لغت نامه دهخدا): گنچه، لگن، خاصره | باسن‬ (فارسی به ترکی): kalça | باسن (فرهنگ فارسی هوشیار): ماخوذ از فرانسه، لگن |خاصره | نشیمنگاه | باسن چندجور معنی جداگانه هم داره: اولی برجستگی پشت بدن محل نشیمنگاه و دومی هم الات موسیقی (فرانسوی)

تشکر از همراهی شما دوستان گرامی با مقاله “چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم و چیکار کنم کفلم (Hips) زیبا باشد” امیدواریم با راهکارهای فوق و تمرینات مداوم به سایز ایده آل باسن خود با تغذیه و ورزش سالم برسید.

 

 

 

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x