رپورتاژ آگهی | بیش از 100 نکته برای خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی | علاوه بر 100 نکته برای رپورتاژ آگهی ایده آل

خرید رپورتاژ,خرید رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی,رپورتاژ

رپورتاژ آگهی به انگلیسی Ads reportage یا ریپرتاژ آگهی به انگلیسی Advertorial – در راهنمای کامل رپورتاژ آگهی به تمامی سوالات شما به منظور  خرید رپورتاژ آگهی در قالب بیش از 100 فاکتور ضروری پاسخ داده خواهد شد.

با رپورتاژ آگهی تخته گاز گوگل نوردی کنید! اما مراقب باشید!؟ پای شما روی پدال گاز است! در جاده خاکی هستید یا جاده مسابقه؟ مقصد کجاست؟

به دلیل پیوستگی نکات رپورتاژ آگهی و همچنین درک بهتر توصیه می کنیم تمامی نکات را بخوانید اما اگر وقت خواندن کامل محتوا را ندارید موارد 1 تا 8 را مطالعه کنید.

بهترین روش خرید رپورتاژ آگهی شامل: 1_ایجاد همبستگی در لینکها 2_اطلاعات جدید 3_رفع نیاز کاربر 4_تعریف طبیعی لینک 5_مرجعیت سایت (سایت تقاضا کننده رپورتاژ)

بدترین روش خرید رپورتاژ آگهی شامل: 1_خرید پکیج های رپورتاژ, بازی با آبروی سایت 2_ایجاد شک

صبور باشید و زمان را ذخیره کنید

در سئو سایت و خرید رپورتاژ آگهی هیچ چیز قطعی نیست

اما آگاهی و استراتژی شرط نوشتن یک رپورتاژ ایده آل و تاثیرگذار است

رپورتاژ آگهی چیست؟

به صورت خلاصه در یک جمله: خرید یک پست تبلیغاتی دائمی یا یکسال و مدت دار که حاوی لینک های فالو برای وب سایت تقاضا کننده رپورتاژ می باشد.شاید در پشت پرده یک نوشته تشکیل شده از چند لینک را بخرید اما در واقعیت برای موتورهای جستجو صحنه سازی می کنید و محتوا را نوعی دریافت لینک طبیعی بیان می کنید.

هدف خرید رپورتاژ اگهی زدن یک تیر با دونشان است:

  1. برندسازی و افزایش اعتبار ناب وبسایت
  2. افزایش رتبه کلمات کلیدی در موتورهای جستجو و گوگل

فقط با کمی صبر زمان را ذخیره کنید, چون با ریپورتاژ اگهی مناست قرار است زمان به سود شما سپری شود.

1-2_بهترین روش خرید رپرتاژ آگهی و بدترین راه خرید رپورتاژ آگهی

بهترین و بدترین روش در نوع ارائه نوشته است رپورتاژ آگهی در مواردی ضعیف تا قوی و البته خطرناک عمل می کند, قابل جریمه (گوگل مستقیما به سایت کارت قرمز نشان نمی دهد اما از اعتبار سایت شما در دراز مدت قطعا کم می کند) توسط گوگل است.

بدترین نوع رپورتاژ, هر چیزی که از دید گوگل شک برانگیز باشد:

  • تعداد لینک ها غیر طبیعی است
  • متن رپورتاژ اگهی چیز جدیدی برای ارائه ندارد
  • محتوای رپورتاژ تکراری است
  • اعتبار سایت پذیرنده رپورتاژ کم است

بهترین روش نوشتن و خرید, هنگامی است که شما خبر و داستانی را به صورت طبیعی با دو فاکتور, ارائه اطلاعات جدید و رفع نیاز برای کاربر بیان می کنید و زیرکانه یک لینک به عنوان سایت مرجع در متن رپورتاژ قرار می دهید.

بنابرین, قابل درک است که همه چیز به طبیعت پست و ارزش سایت ارائه دهنده رپورتاژ و داستان رپورتاژ بستگی دارد.

3_ایجاد همبستگی در متن رپورتاژ

ایجاد یگانگی در نوشته رپورتاژ می تواند رشد کلمات کلیدی را در گوگل افزایش دهد و همچنین ارزش لینک های رپرتاژ را دو چندان کند.

اما چطور در متن ریپرتاژ آگهی همبستگی ایجاد کنیم؟

برای یک سوال (موضوع رپورتاژ) چندین جواب و محتوا (لینک های رپوتاژ) تولید کنید. به عنوان مثال: متن رپورتاژ اختصاصی شما, تحت عنوان “معرفی قرص های آنتی هیستامین برای حساسیت های فصلی” منتشر می شود و در متن رپورتاژ 3 قرص آنتی هیستامین معرفی و به 3 پست سایت شما لینک می شود.
این در حالی است که علاوه بر رفع نیاز کاربر, ارتباط موضوعی رپورتاژ با لینکها, کاملا برای گوگل قابل درک است و منجر به بهبود رتبه کلمات کلیدی می شود.

4_اگر چیزی برای ارائه ندارید رپورتاژ آگهی نخرید؟!

هنگام نوشتن رپورتاژ آگهی بر روی مخاطبان اصلی خود تمرکز کنید اگر اطلاعاتی که در ریپورتاژ درج می کنید, ارزشمند یا جالب و جذاب نیست – رپورتاژ آگهی نخرید زیرا متنی که تکراری یا جدید نباشد محکوم به عدم پیشرفت و رتبه بندی در موتورهای جستجو, به ویژه گوگل است.

5_الکسا معیار مناسبی برای خرید رپورتاژ آگهی نیست!

خیلی از کاربران تصور می کنند الکسا معیار مناسبی برای انتخاب سایت جهت رپورتاژ است که کاملا غلط است هدف شما از رپورتاژ موارد: بهبود رتبه کلمه کلیدی در موتورهای جستجو مانند گوگل و افزایش ارزش ناب سایت است.

بنابرین گوگل اصلا به الکسای سایت مد نظر شما اهمیتی نمی دهد در واقعیت ملاک گوگل اعتبار سایت رپورتاژ دهنده است پس هنگامی که قصد انتخاب سایت برای درج رپورتاژ (ریپورتاژ) را دارید باید به اعتبار – سن و دامین اتوریتی سایت توجه کنید فقط زمانی الکسا مهم است که هدف شما اطلاع رسانی و یا محتوایی خبری دارید.

6_بهترین سایت ها برای خرید رپورتاژ آگهی چه سایت هایی هستند؟

لینک اکیوتی (Equity Link) درجه اعتبار سایت را تعیین می کند, هر چقدر مقدار اکیوتی بالاتر, سایت معتبرتر و همچنین انتقال اعتبار در رپورتاژ نیز بیشتر می شود که معمولا Equity در سایت های خبری و ابزار وبلاگ به دلیل جذب لینک های طبیعی, بیشترین مقدار را در بین انواع سایت های ایرانی دارند.

7_خرید پکیج رپورتاژ آگهی بازی با آبروی سایت؟!

بحث اعتبار رپورتاژ را جدی بگیرید – رپورتاژ خوب و بد سایر پست های وب سایت را تحت تاثیر قرار می دهد شاید در مواردی فروش و خرید پکیج های رپورتاژ باعث بهبود رتبه شود اما سرانجام خوبی در انتظار سایت نیست.

متن تکراری و زمان نامناسب ثبت رپورتاژ و بی اعتبار بودن سایت ها و یا اعتبار کم پکیج ها علاوه بر اینکه وقت و هزینه رپورتاژ شما را هدر می دهد در نهایت پس از گذشت یک دوره طولانی اعتبار سایت را کم می کند و منجر به افت کلمات کلیدی در موتورهای جستجو می شود فراموش نکنید نشر رپورتاژ اگهی در یک سایت معتبر از خرید 10 پکیج رپورتاژ آگهی انتقال ارزش بیشتری دارد.

بجای خرید چندین رپورتاژ آگهی از وبلاگ – انجمن و سایت های معمولی, از یک سایت معتبر رپورتاژ بخرید تا انتقال اعتبار به سایت ماندگار شود.شاید در برخی موارد خرید رپورتاژ از وب سایتهای عادی موجب پیشرفت سایت شود!!! اما در طولانی مدت برای سایت شما خطرناک و گران تمام می شود.

8_تولید رپورتاژ آگهی اثر گذار در صنعت های کاری مختلف و خاص

به سوال های کاربران در متن رپورتاژ پاسخ دهید هنگامی که پاسخ های مورد نیاز بازار هدف خود را ارائه می دهید دقیقا قلب موتورهای جستجو را هدف می گیرید – اگر صنعت کاری شما خاص است و ایده ای برای نوشتن رپورتاژ تاثیرگذار ندارید از Quora و منابع انسانی کمک بگیرید در سایت Quora می توانید از سوالاتی که مردم در زمینه کاری شما می پرسند, مطلع شوید.

9_باور های غلط در مورد خرید رپورتاژ آگهی

برخلاف باورهای غلط مردم, اسپم اسکور آنچنان هم معیاری بدی نیست اما یکی از ملاک های مهم برای انتخاب رپورتاژ اگهی است.

آیا می دانید برخی از بهترین سایت های خبری ایران اسپم اسکور بالایی دارند ولی برای رپورتاژ بهترین انتخاب ممکن هستند؟ اسپم اسکور میزان ریسک و خطر را نشان می دهد, همانطور که قبلا گفتیم هیچ چیز در سئو قطعی نیست!

spam score دامنه را می توانید در سایت موز توسط ابزار [Backlinks | Learn SEO – Moz] بررسی کنید.

یک سایت خبرگزاری یا سرگرمی ایرانی را با الکسا 1000 – اسپم اسکور 60 درصد و دامین اتوریتی 60 در نظر بگیرید آیا اسپم اسکور بالا ارزش خرید رپورتاژ آگهی از این سایت را دارد؟ قطعا بله قطعا خیر

سوال های زیر را از خود بپرسید:

  • افزایش رتبه و اعتبار هدف رپورتاژ آگهی است پس الکسا ارزش ندارد
  • محتوای رپورتاژ آگهی خبری است بنابرین الکسا سایت مهم است
  1. اسپم اسکور سایت بالاست خطرناکه؟ نخرم؟
  2. دامین اتوریتی عالیه پس بخرم؟
  3. آیا این سایت در گوگل معتبره؟
  4. گذشته و فعالیت سایت عالیه بخرم؟
  5. سن دامنه چقدر است؟

توصیه به خرید و عدم خرید نمی کنیم چون سئو مطلق نیست اما بهتر است از سایت هایی که اسپم اسکور بالای 60 درصد دارند با دقت بیشتری رپورتاژ بخرید – اگر گذشته سایت را در سال های فعالیت بررسی کردید و مورد مشکوکی پیدا نکردید نسبت به خرید رپورتاژ با دانش قبلی اقدام کنید.

10_مزایای خرید رپورتاژ آگهی چیست؟

افزایش اعتبار خالص (پشتوانه و آبروی برند) سایت

افزایش جایگاه کلمات کلیدی سایت در موتور جستجوی گوگل

11_معایب خرید رپورتاژ آگهی چیست؟ 

معمولا هزینه های زیادی صرف خرید رپورتاژ آگهی می شود.

رپورتاژ آگهی زمانی تاثیر فراوانی (اثرگذاری کمتر است) دارد که سایت شما در رتبه کلمات کلیدی در گوگل باشد و با توجه به سختی کلمات کلیدی حداقل در 10 صفحه اول گوگل دیده شود.

12-15_نکات مقدماتی خرید رپورتاژ آگهی چیست؟

هرچند در بخش فاکتور های ضروری خرید رپورتاژ آگهی موثر و قوی تمامی موارد خرید رپورتاژ به صورت جامع بررسی می شود اما چند نکته اصلی را همین حالا بیان می کنیم که عبارتند از:

  1. عمر دامنه و فعالیت سایت را بررسی کنید
  2. دامین اتوریتی بالای 40 تا 45 گزینه مناسبی برای تبلیغات است
  3. سایتهای خبری – سایت های ارائه ابزار های آنلاین وبلاگ, سایت و تولید کننده محتوای بکر را در الویت انتخاب قرار دهید
  4. میزان ریسک رپورتاژ را با اسپم اسکور به صورت نسبی بسنجید (بالاتر 60 درصد)

فاکتور های ضروری خرید رپورتاژ آگهی موثر و قوی

16-20_خرید رپورتاژ آگهی آگاهانه با واکاوی سایت

ارزش خالص اعتبار (لینک اکیوتی Equity Link) سایت منتشر کننده رپورتاژ آگهی – تحلیل قدرت دامنه (دامین اتوریتی Domain Authority) – کیفیت صفحات سایت (پیج اتوریتی Page authority) – میزان ریسک اسپم بودن سایت (اسپم اسکور spam score) را در سایت moz com بررسی کنید.

معرفی وب سایت های مهم برای تشخیص لینک اکیوتی – دامین اتوریتی – پیچ اتوریتی و اسپم اسکور

analytics.moz.com/pro/link-explorer/home
www.seoreviewtools.com/bulk-seomoz-authority-checker
websiteseochecker.com/spam-score-checker/

وب سایت نمایش سن دامنه قبل از خرید خبر آگهی

www.webconfs.com/domain-age.php

خرید رپورتاژ,خرید رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی,رپورتاژ,خرید رپرتاژ,خرید رپورتاژ آگهی دائمی,فروش رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان,معنی رپرتاژ,رپورتاژ آگهی چیست,رپورتاژ خبری,رپرتاژ آگهی,نمونه رپرتاژ آگهی,معنی واژه رپرتاژ, رپورتاژ خبری چیست,قیمت رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی و تبلیغات,رپورتاژ آگهی ارزان,رپورتاژ آگهی تبلیغات,هزینه رپورتاژ آگهی,تبلیغات رپرتاژ,تعرفه رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی یعنی چه,ریپورتاژ آگهی رایگان,معنی رپورتاژ چیست,هزینه رپورتاژ,درج رپورتاژ رایگان,رپورتاژ خبری رایگان,تعرفه رپرتاژ آگهی,پکیج رپورتاژ آگهی

21-33_نکات اثربخشی – چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟ ovdn v\,vjhC H’id

سرمایه گذاری روی عبارات 4 کلمه ای قدرت ریسک کمتر و نتیجه بهتری دارد.

جهت افزایش نرخ کلیک رپورتاژ تا 50 درصد برای رپورتاژ خود تصویر اختصاصی تهیه کنید (حداقل دو عکس)

صفحات داخلی را در الویت قرار دهید.

برای هر رپورتاژ آگهی (3 تکرار بیشتر پیشنهاد نمی شود) یک محتوای یکتا بنویسید.

عمر دامنه برای ریپورتاژ از حیث انتقال اعتبار به سایت شما مهم است. http://codetools.ir/

دامین اتوریتی بالای 40 – 45 – 50 یک مورد ایده آل برای خرید رپورتاژ آگهی است.

مرتبط بودن سایت برای نتیجه گرفتن از رپورتاژ تاثیر گذار است.

اگر سایت مرتبطی برای رپورتاژ وجود نداشت از سایت های: 1_خبری  2_ابزار دهی سایت 3_ سرگرمی معتبر (متن منحصر به فرد) برای خرید رپورتاژ آگهی اقدام کنید.

3 تا 5 لینک برای هر رپورتاژ تبلیغاتی مناسب است.

عمر دامنه بالای 5 سال پیشنهاد می شود.

برای هر پیج از وبسایت تنها یک لینک در نوشتار توصیه می شود.

ویدئو باعث افزایش اعتبار متن تبلیغاتی شما می شود.

سایت را به عنوان مرجعیت موضوع رپورتاژ آگهی معرفی کنید.

34-40_قوانین نگارشی رپورتاژ تبلیغاتی مطلوب

تعداد کلمات رپورتاژ اگهی بین 500 تا 1000 کلمه – 700 تا 1200 کلمه با (دو تصویر) مناسب است.

در alt یا متن جایگزین تصاویر کلمات کلیدی مد نظر را درج کنید.

ارسال دیدگاه برای پست تبلیغاتی بسیار ارزشمند است.

مفید و مختصر بنویسید, شانس دیده شدن رپورتاژ را افزایش می دهد.

از تگ h2 در پاراگراف اول استفاده کنید.

از تگ های h3 یا h4 در طبقه بندی درون محتوا و همچنین تنفس (یک خط فاصله یا حاشیه مناسب تگ p) پس از اتمام هر پاراگراف استفاده کنید.

فراموش نکنید که لینک های رپورتاژ آگهی حتما فالو ثبت شود.

41-47_قوانین نانوشته خرید رپورتاژ آگهیvd\,vjhc h’id

رپورتاژ را به امگا تبدیل کنید, برای رپورتاژتان از سایت ارئه دهنده خدمات رپورتاژ یک بک لینک بخرید, مکان نمایش بک لینک در ستون کناری (سایدبار) با قابلیت نمایش در تمام صفحات سایت باشد.

لینک های دریافتی امگا بهتر است ترکیبی از فالو و نوفالو باشد (لینکی که به پیج رپورتاژ آگهی داده می شود)

تاکید: اگر هدف تبلیغات افزایش اعتبار و رتبه کلمات کلیدی سایت است به اعتبار سایت ارائه رپورتاژ سلام و با الکسا خداحافظی کنید.

بهترین تکنیک انتشار رپورتاژ آگهی تبعیت از یک الگوی طبیعی است (مثلا ارسال رپورتاژ هر 30 روز یکبار) هرچند نمی توان قاعده ای مشخص تعریف کرد اما فواصل زمانی مناسب برای چندین رپورتاژ بین 20 روز تا یک ماه پیشنهاد می شود.

Page Authority – Domain Authority – Equity Link – سن دامنه – فعالیت (گذشته سایت و اعتبار کسب شده) و زمان اصلی ترین موارد بازدهی خرید رپورتاژ آگهی روی کاغذ هستند.

قبل از ثبت ریپورتاژ پیشنهاد می کنیم برای کلماتی که در لینک قرار می دهید, تعدادی پست مختلف (شامل: 1_مرتبط با متن لینک 2_در تضاد با متن لینک) منتشر کنید.

تمامی معیار ها و نکات بر اساس تجربه و آخرین الگوریتم های گوگل بیان شده است با این حال فراموش نکنید که معیار های سئو همیشه نسبی هستند.

48-53_اهمیت و تاثیر لینک در رپورتاژ آگهی

همانطور که قبلا اشاره کردیم هنگام رپورتاژنویسی به تمام صفحات سایت توجه کنید نه فقط صفحه اصلی, همچنین مکان مناسب قرارگیری لینک رپورتاژ آگهی درون محتوا است بهترین نوع دریافت لینک طبیعی, لینک های درون محتوایی هستند.

مهمترین لینک را در اولین پاراگراف پست تبلیغاتی قرار دهید. اهمیت لینک ها به چشم موتورهای جستجو از بالا به پایین دیده می شود مثلا اگر 3 لینک در متن رپورتاژ شما وجود داشته باشد لینک اول اهمیت بیشتری از لینک دوم و لینک دوم ارزش بیشتری از سوم برای گوگل و رتبه دهی در موتور های جستجو دارد.

روش اول پانویسی در رپورتاژ: آدرس سایت را با منبع و بدون لینک دادن به سایت در رپورتاژ درج کنید “منبع: www.codetools.ir”

روش دوم پانویسی در رپورتاژ: نام شغل بعلاوه برند “طراحی سایت + برند من یا ابزار وبلاگ کد تولز ”

روش سوم: نام برند با تخصص یا شغل بعلاوه مکان یا شهر “طراحی وب سایت برند من در تهران یا اصفهان و غیر …”

اگر محتوای رپورتاژ آگهی به رفع نیاز کاربر منجر نشود تاثیر و رشد کلمه کلیدی در گوگل کم و یا متوقف می شود.

54-57_ترفندهای خرید رپورتاژ آگهیovdnv\,vjhch’id

کلمات مترادف را برای متن لینک رپورتاژ انتخاب کنید به عنوان مثال: “عکس پروفایل – عکس نمایه یا عکس – تصویر”

یک لینک را به سایت معتبر و مرتبط با موضوع رپورتاژ آگهی اختصاص دهید تا اعتبار رپورتاژ شما افزایش یابد به عنوان مثال (متن لینک به نام تعرفه رپورتاژ آگهی و آدرس لینک به سایت ویکی پدیا = متن لینک رپورتاژ آگهی و آدرس لینک en.wikipedia.org/wiki/Advertorial)

از ادمین تبلیغات سایتی که خدمات رپورتاژ را ارائه می دهد درخواست کنید تا از عکس های سایت شما در متن استفاده کند هر چند که برخی سایت ها این مورد را نمی پذیرند.

از کلمات کلیدی مترادف در alt (متن جایگزین تصویر) – متن ریپورتاژ و تگ های heading استفاده کنید.

58-65_ثبت رپورتاژ آگهی در شبکه های اجتماعی

پس از انتشار رپورتاژ آگهی – مقاله مورد نظر را در شبکه های اجتماعی: پینترست (www.pinterest.com) – فیس بوک (www.facebook.com) – لینکدین (www.linkedin.com) – توییتر (twitter.com) و ردیت (www.reddit.com) به اشتراک بگذارید.

به نکات مهم زیر برای اشتراک گذاری رپورتاژ دقت کنید:

  • عنوان پست رپورتاژ را عیناً در شبکه های اجتماعی منتشر نکید
  • عنوان را با بیانی جدیدتر به صورت کوتاه و کاربردی تعریف کنید
  • سه هشتگ مرتبط با موضوع رپورتاژ درج کنید

66_عنوان نویسی جذاب برای رپورتاژ های آگهی

عنوان نویسی خیره کننده سبب افزایش نرخ کلیک در سایت پذیرنده و موتورهای جستجو می شود در تیتر رپورتاژ از عباراتی مانند: چگونه؟ – چطور؟ – طرح سوال یا جواب – ارائه راه چاره جامع برای یک مشکل و شماره ها کمک بگیرید تا نرخ کلیک تبلیغ بیشتر شود.

67_یک رپورتاژ با الکسای زیر 500 بخرم یا چند رپورتاژ با الکسای بالای 5000؟

در مورد پنجم نکات رپورتاژ, دلیل عدم توجه به الکسا سایت و اهمیت بسیار اعتبار ناب سایت ناشر رپورتاژ گفته شد.

رپورتاژ آگهی چیست,رپورتاژ چیست,رپورتاژ خبری چیست,ovdn v\,vjhC H'id r,w,ovdn v\,vjhC H'id hvchk,ovdn v\,vjhC H'id nhmld,ovdn v\,vjhC H'id,ovdn v\,vjhC H'id

68-71_خرید رپورتاژ آگهی برای محصول و خدمات

اگر قصد خرید رپورتاژ برای سایت های فروشگاهی را دارید به موارد زیر دقت کنید:

  1. برند را تهدید آمیز معرفی نکنید
  2. منتی جهت خدمات یا محصولات خوب نگذارید
  3. جنس خوب را وظیفه برند بیان کنید – تشریح مفید و خلاصه, چرا کاربران باید از فروشگاه اینترنتی شما خرید کنند؟
  4. با سندیت برتری کالا را اثبات کنید

72_هدف شما از خرید رپورتاژ آگهی برندینگ یا کسب رتبه است؟

اگر نیاز به برندینگ و معرفی سایت است برای رپورتاژ خود لینک سازی (سایتها و سوشیال های معتبر) کنید اما اگر هدف رپورتاژ رتبه بندی در موتورهای جستجو است, لینک بیلدینگ را کمتر انجام دهید.

73_پست لیست کلید مخفی گوگلv\,jhc h’d

گوگل عاشق پستهای فهرستی است چون گردش خون سایت را افزایش می دهد! پست فهرستی: نوشته ای که لینک تمام مقالات محبوب وب سایت را در یک موضوع خاص معرفی می کند, حداقل یک بک لینک از رپورتاژ را به پست های فهرستی اختصاص دهید.

74_ تماشایی بنویسید تا چشمگیر بخوانند

در بیان ریپورتاژ آگهی خاص باشید زمانی که رباینده تحریر کنید چشم های بیشتری شما را تعقیب خواهند کرد مثال: “با درج رپورتاژ آگهی بدون سئو به صفحه اول گوگل بیایید” یا  “با ثبت رپورتاژ آگهی صد برابر بیشتر بفروشید”

75_بهترین رپورتاژ آگهی

این تیتر کوچک شما را جذب نکرد؟ از بهترین – محبوب ترین و برترین ها استفاده کنید مثال: هدف شما نوشتن رپورتاژ برای سایت های موزیک یا سایتهای فیلم و سریال است لیستی از 10 آهنگ برتر و یا 10 فیلم محبوب را در سال 2019 و 98 منتشر و به کلمات کلیدی سایت لینک می دهید.

76_حقیقت نویسی رپرتاژ

با نمایش واقعیت ها و دانسته ها به صورت آماری می توانید به گیرا شدن رپورتاژ آگهی کمک کنید, مردم دوست دارند آمار و اطلاعات واقعی را دنبال کنند.

معلومات رئال را با وابسته های بینایی به صورت نمودار و آمار بیان کنید, هنگامی که اینفوگرافیک از سایتی با اعتبار منتشر می شود به دلیل سادگی در فهم واقعیت به شدت اشتراک پذیر است و هر کسی آن عکس را ببیند ناخواسته دوست دارد در سایت خود به اشتراک بگذارد.

77_هیچ چیز مخفی نیست

هیچ رازی وجود ندارد, محتوا کلیدِ بازتاب لینک های شگفت انگیز است ازاین رو همه کار کنید که متن رپورتاژ آگهی عالی و محتوای سایت عالی تر (با یک هدف:فقط رضایت کاربر) باشد.

78-90_نکات مهم خرید رپورتاژ آگهی چیست؟ (1/2)

  • از لیست ها با بولت های جورنال (دایره های توپر فهرست) کمک بگیرید.
  • از سرفصل ها و زیر شاخه ها (تگ های هدینگ h2-h6) استفاده کنید.
  • فونت مناسب رپورتاژ آگهی 14 تا 16 پیکسل است در استفاده از سایز فونت خجالتی نباشید!
  • جملات و پاراگرافهای محتوا را کوتاه و مفید نگه داردید.
  • شمرده بنویسید همراه با مثال قابل درک برای کاربر مبتدی تا حرفه ای
  • رپورتاژ را یک مرتبه با مهلت چند ساعته پس از نوشتن بخوانید.
  • هنگام تاکید متن لینک از تگ strong (قدرت) استفاده کنید, نه تگ b (ظاهر) مثال: “نمونه رپرتاژ آگهی” – “معنی واژه رپرتاژ” و “فروش رپورتاژ آگهی
  • سرمایه گذاری در کیفیت رپورتاژ آگهی بیش از مقدار باشد.
  • پرهیز از تکرار و تاکید بیش از حد در محتوا (سیگنالهای غلط برای موتورهای جستجو پرتاب می کند)
  • خرید ریپورتاژ آگهی ارزان یا گران اهمیتی برای گوگل ندارد, شایستگی و قدرت سایت حاوی رپورتاژ مهم است.
  • جملات محتوا را یک نوبت از پایین به بالا مطالعه کنید.
  • با برخی از تصاویر می توانید متن را بشکنید و تنفس ایجاد کنید تا چشم بیننده خسته نشود.
  • با موارد پر اهمیت رپورتاژ آگهی را آغاز کنید و هر چقدر که به پایان نزدیک می شوید از چیزهای کم اهمیت تر بنویسید.

91-99_نکات با اهمیت خرید رپورتاژ آگهی چیست؟ (2/2)

  • از ویدئو – عکس های جدید و باکیفیت بالا در متن رپورتاژ خبری استفاده کنید.
  • قبل از خرید رپورتاژ آگهی, آدرس کوتاه و یا کامل سایت را در url عکس های سایت درج کنید.
  • تا زمانی که محتوایی برای نمایش ندارید, رپورتاژ نخرید – این تکنیک منسوخ شده است.
  • در صورت امکان, سعی کنید پاراگراف ها را تا 80 کلمه یا 4-5 خط حفظ کنید.
  • با فکر مخاطبان هدف (مشتریان یا بازدیدکنندگان) بنویسید.
  • محصول یا خدمات خود را به اسرار برای فروش نگذارید.
  • قبل از خرید رپورتاژ آگهی, عبارت کلیدی ترجمه شده انگلیسی را در آدرس تصویر سایت ثبت کنید.
  • یک بک لینک رپورتاژ را به یکی از موضوعات اصلی سایت اختصاص دهید.
  • حداقل یکبار از خود بپرسید چرا کاربران باید ریپورتاژ شما را بخوانند؟

100_ویدئو آموزشی مدیر (اسپم تحت وب) سایت گوگل در مورد طریقه خرید رپورتاژ آگهی



101-104_نکات کوتاه و کاربردی خرید رپورتاژ آگهی

  • لطفا, لطفا لطفا, چیزی را سرقت نکنید
  • کليشه های محتوا را از بين ببريد
  • اطمینان حاصل کنید که پاراگراف ها به ترتیب الویت در متن سامان دهی شده اند
  • صدایی مثل یک انسان در رپرتاژ به گوش برسد

سپاس از شما که با ابزار وبلاگ کد تولز با پست جامع “بیش از 100 نکته خرید رپورتاژ آگهی” همراه بودید خوشحال می شویم ایده ها – تجربیات و کامنت های خود را در درباره خرید رپورتاژ با ما به اشتراک بگذارید.

منبع فارسی: ابزار وبلاگ کدتولز

درباره سایت کد تولز

Avatar
با ابزار وبلاگ نویسی حرفه ای زیر می توانید وبلاگتون زیبا و حرفه ای کنی راهنمای درج ابزار در قالب وبلاگ:وارد قالب وبلاگ بشید، کد گرفته شده از ابزار و در قالب کپی پست کنید. البته بعضی از سرویس های وبلاگ دهی دارای ابزارک هستند که به راحتی می تونید کد رو در ابزارک وبلاگ کپی کنید و از حرفه ای شدن وبلاگتون لذت ببرید. وبلاگنویسی یکی از کار های خاص و لذت بخشی است که پیر و جوان نمی شناسد و همه افراد با هر طرز فکری را در بر می گیرد با اضافه کردن ابزار های . وبلاگ به وب خود می تونید یک وبلاگ نویسی شگفت انگیز رو تجربه کنید. این در حالی است که وبلاگ شما تمامی ابزار های مورد نیاز یک وب سایت بلکه بیشتر از یک وب سایت را دارد.با ابزار های وبلاگ زیر می توانید ار کپی برداری مطالب وبلاگ جلوگیری کنید همچنین اخرین خبرهای سایت ها رو در وبلاگتون به صورت اتوماتیک قرار بدین, می تونید به وبلاگتون ساعت و تقویم اضافه کنید یا وضعیت آب و هوا شهرتون و نشون بدید. ابزار وبلاگ دارای استاندارد های لازم سئو وبلاگ و سایت هستند ,هیچ محدودیتی در استفاده ندارند و در تمامی وبلاگ و سایت ها می توانید از آن ها استفاده کنید دسته ها: سایت ابزار وبلاگ حرفه ای و سایت کد تولز رپورتاژ آگهی عکس پروفایل تاریخ امروز دانلود فیلم ایرانی رئال مادرید  نتایج زنده فوتبال

11 دیدگاه

  1. Avatar

    سلام ممنون از اطلاعاتتون ی سوال دارم
    رپپورتاژ در وبلاگ منتشر کنیم اشکالی نداره ؟
    چرا بعضیا میگن اگر رپورتاژ رو وقتی کلممون تو گوگل نیست نخریم ؟ دلیل خاصی داره

    0
    • Avatar

      خیر مشکلی نداره اگر وبلاگ قدیمی باشد طبیعتا بهتر هست
      خیر دلیل خاصی نداره ولی پیشنهاد میشه به این شکل عمل کنید نتیجه بهتری بگیرید
      چیزی قطعا مطلق نیست نه در سئو و نه در فروش رپورتاژ

      0
  2. Avatar

    سلام. شرایط رپورتاژ آگهی شما چطور هستش؟ و قیمت؟

    0
  3. Avatar

    ممنون واقعا چیزایی و گفتین که جایی نبود

    0
  4. Avatar

    سلام من میخواستم ی رپرتاژ بخرم اما سوالم اینه موزرنک خوب برای خرید ریپورتاژ چقدر باسشه بهتره ؟

    0
    • Avatar

      ممنون از توجهتون بله موزنک ملاک خوبیه برای خرید رپورتاژ
      پیشنهاد می کنم از سایتی رپورتاژ بخرید که موز رنکش حداقل 5 باشه, گزینه ایده آلیه و 6 عالیه

      0
  5. Avatar

    چقدر پیچیده شد ریپورتاژ 😉 با همه حرفاتون تقریبا موافقم ولی با این قسمت نه ولا سایت های معروف ریپرتاژ ارزون تر در میاد تا خرید بک لینک ولی شما گفتی رپورتاژ هزینش بیشتره

    0
  6. Avatar

    اره اصلا قیمتهای رپرتاژ تو سایتها خیلی فرق داره
    نمیدونم رو چه حسابی قیمت میدن
    طرف هر چقدر دامین اتوریتیش بالاتر میره ارزونتر میفروشه یا برعکس که کلا معلومه قیمت دقیقی براش نیست تو وبسایتا
    جدیدنم مد شده وبلاگا ریپورتاز میفروشن

    0
  7. Avatar

    به شدت مفید بود سپاس از نویسنده

    0
  8. Avatar

    از اینکه ریپورتاژ خوبه قطعا شکی نیست اما فراموش نکید رپرورتاژ زمانی کارسازتر میشه که تو اون موضوع خاص فعالیت داشته باشید و محتوا نویسی کرده باشید اما مثلا اگر بخوایم برای ی سایت شارژ رپورتاژ بخریم چون نمیتونیم محتوا تولید کنیم بهتره اول چندتا بک لینک قوی بخریم بعد شروع کنیم به خریدن رپورتاژ

    ببخشید طولانی شد فقط قسط داشتم تجربیاتم و از وب فارسی بگم تا دوستان اسنفاده کنن

    0

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

x

شاید بپسندید

آلفونس آرئولا به رئال مادرید پیوست

0 اخبار رئال مادرید: آلفونس آرئولا سنگربان 26 ساله پاریسن ژرمن ‌، ...