جزوه بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته [رنگی]

6,000تومان

دسته:

توضیحات

امتیاز شما
[کل: 5 میانگین: 5]

جزوه بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته

جزوه بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته,[c,i fhchvdhfd , lndvdj fhchvdhfd \davtji,بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته pdf,بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته پیام نور,جزوه درس بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته,کتاب بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته,خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته,بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته pdf,دانلود جزوه بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته,مقاله بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته

عکس بالا از محصول ، به صورت خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته

امروز برای شما دانشجویان گرامی سایت دانلود جزوه بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته را فراهم کرده ایم. در صورتی که ابهام یا هرسوالی در ارتباط با خلاصه شده کتاب بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته دارید (به صورت جزوه با فرمت پی دی اف) لطفا در همین صفحه در قسمت نظرات مطرح کنید تا در سریعترین زمان ممکن به پرسش شما پاسخ داده شود.

موارد حاوی فایل پس از خرید و جزوه درس بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته شامل: [c,i fhchvdhfd , lndvdj fhchvdhfd \davtji

محتویات خرید خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته

  1. فایل پی دی اف گزیده کتاب رنگی بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته (pdf کتاب الکترونیکی)
  2. تعداد صفحات: پنچاه و یک صفحه
  3. درس : بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته
  4. موضوع : بازار و مدیریت بازار تهیه از : مهدی کریمی زند
  5. حجم فایل زیب: 2.7 مگابایت فایل اصلی و فایل زیپ 2,495 KB 

بخشی از فایل به عنوان نمونه عبارت است از:

بازار به مجموعه‌ای از خریداران بالقوه و بالفعل یک کاال یا خدمت اطالق می‌شود. از نظر تاریخی، بازار به محلی اطالق می‌شود که خریداران و فروشندگان برای مبادله کالا یا
خدمات به آنجا مراجعه می‌کنند. اما، اقتصاددان ها به مجموعه خریداران و فروشندگانی که به خرید و فروش کاال یا خدمات خاصی مبادرت می‌کنند، بازار می‌گویند. بازار نباید لزوماً وجود فیزیکی داشته باشد و فضای مشخصی را در بر گیرد. در حقیقت، بازار شامل تمام خریداران و فروشندگانى است که در حال داد و ستد کاال یا خدمات خاصى می باشند. بازار یک مکانیزم است و امکان معامله کاال را برای خریداران و فروشندگان فراهم می آورد.

بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته pdf به صورت تمام رنگی و کاملا خوانا در قالب پنجاه و هشت صفحه تهیه شده است. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید حتما تصویر محصول بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته پیام نور را چک کنید زیرا این فایل دقیقا مطابق با عکس بالا است و همچنین حجم واقعی این فایل 2.7 مگابایت است که برای دانلود سریعتر فایل zip و فشرده سازی شده است. از اینکه تا انتها با مقاله بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته همراه ما بودید بی نهایت سپاسگزاریم.

منبع فارسی ابرار وبلاگ سایت

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته [رنگی]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code